18 July 2011

::sesi meluaskan mata::

Bersiaran petang hari ni..busy sgt2..nak BW pun kena curi2..hehe
ada juga yang bertanya pasal n3 baru..adehh..
memang ada cerita pasal cuti hujung minggu hari tu tapi tak leh nak celoteh banyak..
korang layan jelah gambar ni..TELUK KEMANG, PORT DICKSON.




actually kapal ni berada betul2 di tgh laut..sayup je kalau tgk..
so, saya try tembak guna pistol, dan hasilnya agak memuaskan..hehe..
emm..kalau ada senapang (DSLR) tu mesti lg cantik..




48 comments:

http://aniesandyou.blogspot.com said...

resort mn ye?

Kerana LiverpoolFC episode 1

Kerana LiverpoolFC episode 2

Kerana LiverpoolFC episode 3

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Kalau ada senapang tu tapi asyik tembak auto pun tak guna juga ...


huhuu...

white rose said...

arggghhh...bestnye naik banana tu...
dah lama tak naek...

rindunya nak mandi laut...

IMANSHAH said...

takut le

Afida Anuar said...

Apa yang shah takut tu eh...hehe..

kass, fida pun sama. Ada masa buntu rasa tatau nak tulis apa...takpe2.. ada gambar pun at least dapat melepas rindu..hik~

Piasara said...

"wahh menarik2..best kalau dpt jalan2 sesi meluaskn mata ni kan..dpt pistol pun jadi ler...boleh jugak tembak utk kenang kenangan...janji ada.."

LiFe KaMi said...

kapal kontena tu besar..
dulu masa belayar banyak kali lalu sebelah kapal ni,
kontena yang diorang bawa dalam satu kapal tu ada lebih kurang 5000..banyakkan..

ibuintan said...

wah... bercuti hujung minggu di PD ko Kass!

walau tak guna sonapang oto, gamba totap cantek sobab tompek ea memang cantek ..kan

sahromnasrudin said...

awat kita tak jumpa kat PD huhuhuuhhh

ainnoraini said...

laa..same kite ke PD sabtu lepas ye kass...tak de rezeki nak jumpe tu..

kite jumpe kat sini jer la...nnt kite roger2 ye...dear...

wahida said...

aku suka duk PD...pernah duk situ 2 tahun lebih...suka bila balik keja ptg2 terus lepak pantai...

ala2 dating kekdahnya...haha!!

Maya Mayana said...

lem pernah pi PD dah..pakai pistol pun boleh cantik,kena rajin godek..:P

nurkass said...

anies;
teluk kemang port dickson dik..

nurkass said...

kak reen;
hehe..kak reen pakai canon kan..jeng jeng jeng..

nurkass said...

WR;
bila tgl diorg naik banana bot tu rasa seram jek..kena humban tgh laut..

nurkass said...

iman;
ishh..musykil nih..takut ape tu

nurkass said...

fida;
tulah..conpius dgn si imanshah ni..takut laut gamaknye..hehe

err..rindu??? ngan kass ke..hehe

nurkass said...

kak pia;
mencari ketenangan..hehe
tu yang meluaskan pandangan..
err..betul tu..pistol pun pistol lah..hehe

nurkass said...

Life Kami;
tulah..sayup je nampak kat tgh laut tu..mmg byk kontena atas kapal tu..

nurkass said...

ibuintan;
nak ilangkan gundah gulano kak..haha
tulah..konolah zomm an pistol tu..sib baik cantik..

nurkass said...

sahrom;
tulah pasal..
tak dan nak bg tau..hehe

nurkass said...

kak ain;
a'ah la kak ain..
takpelah..kita jumpa kat sini..boleh suruh kak ain buat puding..hehe

nurkass said...

Wahida;
ooo..
ko pernah duk PD ke..
tu yg jumpa ngan hubby ko tu ek..hehe

nurkass said...

yana;
emm..
tu yg kena zoom byk kali cari part cantik..

Daddy Ziyyad said...

Lama gila saya tak ke PD, macam lah PD tu jauh sangat dari Nilai! haha

Yan said...

masa anak sedara sekolah kat sini, rajin gak ke PD..

♥cmª shIemª♥ said...

hehe..mmg bestkan lepak tepi pantai...cma baru je pegi ari tu...mandi manda lag..balik tue kulit lengan dah legam..hahahaha..^_^

Ati Masrif said...

tak panas ke yang ...
musim2 macam gini ke sana :)

qemaishak said...

Best tapi panas kan sekarang ni..
kawan qema pergi bantai mandi malam katanya pagi cepat panas petang lambat gelap hihi

nurkass said...

Daddy ZZ;
kalau dari nilai lagi dekat..
mesti lawo gbr kalau guna senapang tu doc...hehe

nurkass said...

kak yan;
aha..
nanti kalau ada rezeki kita buat gathering kat sane..mesti haruk..hehe

nurkass said...

cma;
tulah sbb akak tak mandi..
tapi cuaca masa tu takdelah panas sgt..

nurkass said...

kak ati;
dah sihat ke lalink..hehe
cuaca kat sana takdelah panas sgt kak ati..

nurkass said...

Qema;
hehe..tak beranilah nak mandi laut mlm2..kalau swimming pool takpe..takut den..hehe

Mutiara Bernilai said...

wahh

bestnya p bcuti,,
p pantai plak tu

T___T

xpernah naik banana tu~

dwaty said...

wah seronoknya main air... tu banana boat kan??.... best tak naik???? saya teringin tapi takut....hehehehe

ieda said...

tenang kan .. kalau jadi ikan di laut banyak masalah tak agak2nya ..

shameel Iskandar said...

menatap wajah laut mengundang damai di jiwa.

nurkass said...

MB;
hehe..
just release stress je dik..
hirup udara pantai..

nurkass said...

dwaty;
mmg best dik..
a'ah..banana boat..hakak pun takut sbb dia akan jatuhkan kita kat tgh laut..

nurkass said...

kak ieda;
err..tak naklah jd ikan..nanti kena tangkap buat gulai..hehe

nurkass said...

shameel;
betul tu..
tenang je disamping muhasabah diri..

fuad ansari said...

sy kadang2 tembak guna lastik je.. (h/phone).. lagi sadis gambarnya.. hehe..(",)

ummu said...

salam Kass
tu diaa, bestnya.
akak nak ikut, boleh? :)

Outbound training malang said...

kunjungan gan .,.
saat kau kehilangan arah ingatlah masih ada yang menolong mu
dan tetap berdoa mengharap untuk menemukan jalanmu.,.
di tunggu kunjungan balik.na gan.,.

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

Batu Adventure said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/